en liten del av nattens drömmar.


nattens drömmar alltså. helt koko. bl.a. drömde jag att jag hittade en karta saroten (jag fass:ade en massa olika mediciner igårkväll) som jag tryckte i mig på vägen hem.

och när jag väl kom hem hade de byggt om hela huset jag bor i. bl.a. hade de satt in flera olika hissar (det finns två våningar i mitt hus) som gick till olika ställen i huset. när jag väl lokaliserade min hiss, så var de tvungna att spruta den full med sprit innan den gick att använda. så jag, som var skitnödig (det berättade jag så glatt för mina grannar) fick snällt vänta en stund på hissen. väl inne i hissen var en tvungen att hoppa igång den. och när jag hoppade för att få igång hissen så blev jag tyngdlös och flöt omkring inuti, den rätt enorma, hissen. grannen som jag åkte i hissen med ville inte dra ner mig till golvet. hen vägrade.

sedan vaknade jag och plockade fram min korsordstidning. och där i hittade jag en underlig text som jag inte ens minns att jag skrivit. nu dricker jag min tredje kopp kaffe och hoppas på att få vakna till. har försökt att piggna till i flera timmar nu. men god morgon folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0