det senaste har jag längtat något så sjukt efter...

...alkohol och misärfylla. 

men faktiskt har jag varit hemifrån
en hel del i dag. och det märks i huvudet. är så förbannat långsam och krokig i tankarna. men jag har fått dosetterna delade och ska strax sno ihop en koffeinfri kaffe och njuta av den på balkongen tillsammans med några goda mentholcigg.

och nej. det blir ingen alkohol för mig. hur mycket jag än vill. jag ska klara av tre år som nykter. sedan fyra, fem, sex and so on. förhoppningsvis. det är jag och den alkoholfria ölen.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Bra där, ingen alkohol... det ställer bara till det..
Peppkram <3

2012-11-03 @ 22:23:36
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0