god natt.


min tiduppfattning är skev. kom på först nu att ta kvällsmedicinerna. jag tog några truxal fastän att jag håller på att sätta ut dem. ångesten klöser och river så fasligt där innanför.

i morgon ska jag försöka orka ta mig hemifrån. blir en snabbvisit hem till mamman och pappan. har lite grejer att hämta där. men sedan blir det hemåt igen för att vila. febern dyker fortfarande upp på kvällarna. och på fredag blir det förhoppningsvis kaffe och balkonghäng hemma hos vännen. bara orken finns. jag hostar så hemskt på nätterna och får ingen sömn.

om en vecka läkarsamtal och jag angstar redan. jag är alltid så rädd för att bli missförstådd. men jag ska stå på mig och våga vara ärlig. för så som det är nu - det fungerar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0