fredag.


det blir en vända ner till centrum med mamma och resten av familjen. hultsfredsdagen. haha. det är ungefär så häftigt det blir här i byn. men det ska bli fint att komma hemifrån en stund. jag har fortfarande inte tagit tag i städningen och bor i ett mindre kaos. det är dammigt och jävligt och jag orkar ingenting.

jag måste till apoteket och hämta ut de nya medicinerna. har fortfarande inte börjat med dem och mår därefter. nattsömnen fungerar inte alls - propavan är ingen dundermedicin direkt.

men nu göra dagens första kaffe och njuta av stillheten.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

jag hoppas du mår bra. tänker på dig dagligen!

2012-05-18 @ 12:27:26
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0