bla bla bla.


det går inte att städa i den här värmen. istället blir det soffan och dålig tv. har ingen ork över och i morgon ska jag till öppenpsyk. orkar egentligen inte det heller - men måste verkligen.

när det blivit lite svalare åker dammtrasan fram och jag ska damma igenom hela lägenheten. sedan är det inte mycket kvar att göra. ska väl försöka få upp nya gardiner i köket också - men det är liksom ingen brådska med det. värst är allt damm överallt.

jag gråter lika mycket idag. minsta lilla får mig att storgråta och hulka. big ugly cry. jag är trött på ostabiliteten och önskar att abstinensen ger med sig snart. det här håller inte.

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med om värmen, men det hindrade inte mig från att skura skåpen i köket, tvätta och dammsuga. Pust å stön!



Hoppas verkligen att din abstinens ger sig för jag vill inte att du ska må så som du gör. Jag försöker hålla mina monster på håll med skurtrasan i hand, men nu är orken borta så jag får ta itu med dom nu



Stor kram till oss båda - pussa katterna

2012-05-24 @ 16:25:24
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0