18.40


hemma efter drygt tjugofyra timmar som barnvakt åt mosters underbara barn. jag och mamma har haft det riktigt fint med mys, film och goa ungar. febern dröjer sig dock kvar och likaså den onda hostan. men jag har investerat i hostmedicin och hoppas på att den inte är allt för vek. annars blir det fru doktorn och starkare grejer.

finaste välkomstkommitén mötte mig i hallen med mjau och gos. det är fantastiskt fint att vara hemma i tryggheten igen. pälsklingarna har fått godis och mys och jag ska häva i mig vatten och hoppas på att febern ger med sig lagom tills det är dags att sova.

ingen ångest och kvällen kommer bli lugn och stilla. dock har jag hemsk huvudvärk. ciao.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Krya!

2012-05-06 @ 21:09:25
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0