10.51


började dagen med att spy gult slem. en vacker dag kommer dessa utsättningssymptom ta död på mig. jag kan ärligt säga att jag aldrig mått så här dåligt. aldrig någonsin.

annars har jag tvättstugan bokad nästan hela dagen. det är dags att ta tag i alla vardagssysslor som har hamnat vid sidan om sedan jag slutade med mina paroxetin. ett städschema ska ordnas och jag ska verkligen skura varenda liten vrå här hemma; tvätta alla gardiner, skura under badkaret, damma, diska köksfläkten och allt annat tråkigt. men det måste bli gjort - jag blir galen av allt damm. mår riktigt psykiskt dåligt av ett skitigt hem. plus att med två katter blir det bra mycket damm riktigt fort.

senare i dag tvåårs-kalas och hejja vad stora mina älskade barn är.

fick kallelse till nya samtalskontakten i dag. på fredag klockan 08.30 ska jag träffa eva-lis (bara namnet är en garanti att hon rockar fett liksom) och jag hoppas att vi kommer kunna trivas ihop. min läkare hade prompt hetsat på att jag behövde en kvinnlig terapeut - och vips! fick jag eva-lis. så på fredag får ni en recension av henne. plus att jag har för mig att hon hanterar alkoholberoende också - vilket känns som ett stort plus då jag snart varit nykter och hållt mig borta från missbruket i två år.

nu några rör theralen och sedan ner till tvättstugan igen. hej och välkommen tillbaka livet.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Hoppas Eva-lis och du kommer få det bra! :) Och hoppas du mår bättre snart <3

2012-05-22 @ 15:35:59
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0