kalas, my little pony och snart godnatt.


hemma i tryggheten. kalaset gick bra. lite angst i början. men jag lyckades slappna av
efter en stund. när de allra flesta hade gått hem. haha. men skam den som ger sig.

min my little pony-samling börjar krympa. mest är det dubletter jag säljer av. men det känns skönt att få lite mer kontroll över samlingen. och liksom kunna rikta in mig på de set jag helst vill komplettera. och utöka min baby-samling och baby katie-army.



det blir en koffeinfri kaffe och en cigarett innan läggdags. och under natten förhoppningsvis lugna drömmar och en jämn sömn. ska på ett mini-kalas i morgon och vill gärna vara pigg.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad skönt att kalaset gick bra.

Söta pållar =) Samlingen kommer nog krympa ett tag men snart kanske du har nya.



Kraam



2012-03-11 @ 23:24:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0