henna och en god natts sömn.


andra omgången henna är i håret och jag hoppas på mer färg den här gången. tänker låta färgen sitta i i åtminstone fyra timmar den här gången. sedan blir det att köpa mer färg och fortsätta färga åtminstone en gång i månaden. en förpackning räcker till två omgångar färg.

annars har jag sovit rätt lugnt under natten. vaknat några omgångar med ångest och panik.

kaffet är gott och jag tänker att den här söndagen får bli en hemmadag. eventuellt gå ett varv med dammsugaren och skura badrummet. ingenting bestämt. det beror på hur ryggen mår.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh... du har fått sova, det glädjer mig ♥

2012-03-25 @ 12:52:12
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0