eucalyptusvatten.


jag tog ett eucalyptusbad och känner mig nu avslappnad och lugn i tankarna.

kvällen tänker jag spendera i soffan. framför datorn. msna med anna. ♥ det får gärna bli en sen kväll - så att jag får någon slags sovmorgon i morgon. så blir inte dagen så jävla lång.

i morgon ingenting. sortera tvätt inför tvättpasset på onsdag. plocka undan här hemma och undvika att angsta över tjockkroppen och skammen. tänka färgglada tankar och kyssa lugnet.

i dag har jag handlat godis till storasysters påskägg och en liten present till kärleken. fyllt på med cigaretter, kaffe och mjölk. det är det jag lever på nu för tiden. det gälller att lura paniken och ångesten som gärna vill åka snålskjuts i blodet som far runt i kroppen.

nu en kopp kaffe och några avslappnade mentholbloss på balkongen. jag tror på ett vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0