15.07


hennan fick sitta i fyra och en halv timme. färgen känns mer intensiv nu - dock är jag orange på halva pannan och på öronen. inte lika snyggt som håret. tyvärr.

moster ringde och påminde mig om att det är våffeldagen - så hon styr upp våffelkalas. mm.



i mitt i all väntan på att timmarna skulle gå fick jag för mig att damma hela lägenheten. nu luktar det gott av citronsåpa och dammet är nästan helt borta. sedan blev det en vända med dammsugaren. känns skönt att få städningen avklarad. tyvärr tyckte inte min rygg detsamma.

ångesten håller sig på ett hanterbart avstånd. men varenda truxal sväljer jag med andakt.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Släng upp bild på håret! =D

2012-03-25 @ 20:38:52
URL: http://anjels.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Håller med anjelica =)



Skömt att det är bättre med den där jävla ångesten nu. Hoppas det blir lugnt nu.

Kramar

2012-03-25 @ 20:53:59
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0