09.11


en natt med oroliga drömmar. men jag har samtidigt sovit väldigt gott. för en gångs skull. jag har fortfarande inte fått i mig något kaffe. men det ska ordnas. plus morgonmediciner.



jag tänker och fastnar i elaka tankar. jag är på riktigt. och bloggen är fortfarande min ventil. det är svårt att få människor att förstå när de misslyckas med att läsa mellan raderna. jag låtsas inte att må dåligt. det finns ingen mall för hur en person med psykiska besvär ska må.

jag är jag. och jag är jag med mitt.
jag är absolut inte den som skriker högst. du får ha lite tålamod om du på riktigt vill veta hur jag mår. jag kastar inte mina känslor i någons ansikte.

Kommentarer
Postat av: fia.

Nejmen, vad får du för kommentarer egentligen? O_o Jag tycker bloggande är lite som att skriva sig fri, sätta saker lite utanför mig själv. Tänker som så att folk inte behöver läsa, jag skriver bara för mig själv eller hur man ska säga. Man behöver en ventil där man får göra sånt tycker jag. :0



Fint du haft en fin natt! <3

2012-03-06 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0