tisdag.

 

en ofrivillig, men väl välkommen, sovmorgon. vaknade inte förrän klockan 08.00. det kallar vi vardagslyx. men det betyder inte att jag har fått något gjort. icke. jag har druckit kaffe, spelat harpan (jag är besatt) och pratat med katterna. lyckades även få dosetterna delade. 

 

alldeles strax blir det ännu en kopp kaffe och några cigaretter på den blåsiga balkongen. sedan ta de något försenade morgonmedicinerna, duscha och bädda katastrofsängen. måste ta mig till djuraffären idag (tänker att pappa får skjutsa mig) för att köpa kattsand. det går inte att släpa 10 kg på cykeln. måste inventera torrfodret - för att se om det behöver köpas också. 

 

ångesten är snäll och det tackar vi för. jag hade en hemsk morgonångest och vågade först inte lämna sängen. men jag dagdrömde mig bortanför ingenting och sedan kunde jag skutta ur sängen med ett nästan-leende på läpparna.

 

 puss till er som läser.


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss och kram

Svar: <3

2012-06-19 @ 13:27:42
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0