skipper's pipes.


hemma i tryggheten igen. blev en sen cykeltur till willys med mamma. handla proviant inför utflykten (bila vättern runt) i morgon och fylla på lagret med energidryck. jag älskar willys utbud av energidryck. tusen olika sorter och smaker. så hejja - nu är kylskåpet fullt.

ångesten är här. han sitter tätt intill i soffan och flåsar och dreglar. jag dubblade behovsmedicinen och hoppas på att den plus sömnmedicinerna gör mig trött i rask takt.

måste be om läkartid alt. telefontid med läkaren på torsdag. när jag ändå är på öppenpsyk. men jag är rädd för att läkaren är på semester. behöver diskutera doshöjning och nya recept. annars får semesterläkaren ordna med det. nya recept brukar iofs aldrig vara något problem, men jag undrar jag om semesterläkaren vill höja dosen. äsch. den som lever får se.

hej ångest och bubbelvattnet. nu tar vi en cigarett eller två. sedan godnatt.

Kommentarer
Postat av: j

nä jag har inte pratat med psyk om det, men skall ha akuttid med min läkare på torsdag så då kanske jag kan ta upp det. men med tanke på att jag har borderline så vill dom helst inte att jag skall ligga inne så länge för jag kan bli "hospitaliserad" och borderline patienter har svårt att komma ut igen i det "verkliga livet" och söker sig lätt tillbaka till sjukhusmiljön, säger dom då. jag tycker inte alls så men det är uppfattningen om de med borderline.


ja ligga inne är inte kul, det var femte gången för mig för förra veckan sedan november. det är inte så kul.. men ja, det är en viss trygghet, man får mat, man får sina mediciner. men sen har jag mitt missbruk och det går inte så bra ihop med att ligga inne.. men skall prata med min läkare.

du har inte en mail adress så vi kan maila istället, lite enklare än att skriva i varandras kommentarsfält (tycker jag) om det är så att du inte lämnar ut den för att du vill va anonym så är det ju självklart att jag inte kommer skicka den vidare eller så. (och om du mailar mig så skriv din blogg adress så jag vet att det är du :) kram

2012-07-17 @ 23:55:55
URL: http://freedomtime.blogg.se
Postat av: Ingrrrid

hoppas ni får lagom svalt men klart väder så allt går att njuta av till max!

kramar

(gör mig ont hur han förföljer dig) fina du <3

Svar: åh. vädret var verkligen på vår sida! tack vare dig, tänker jag ;) <3

2012-07-18 @ 11:48:17
URL: http://ingrodd.blogspot.se/
Postat av: Eriiza

Kan jag fråga vem "han" är.. ?

Jag vet inte riktigt, typ inte haft tid först,
eller något.
Sedan gick hon på semester, och borde vara
tillbaka senast nästa vecka..

2012-07-18 @ 19:01:14
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Men fy fan, vad har han i ditt liv att göra nu!?

2012-07-18 @ 22:13:27
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Jaha, jag trodde han satt i soffan.
En metafor..
Jag är inte alltid så smart. ;D

2012-07-18 @ 23:01:09
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0