hej regnet.


det är 19° och regn på balkongen och jag kunde inte må bättre. härliga väder. nu finns det luft att andas och ingen huvudvärk i närheten. tack vädret.

jag somnade någon gång tidigt i morse och har sovit kanske två, tre timmar sammanlagt. samtidigt börjar jag vänja mig vid de långa dagarna och korta nätterna. att sömnkontot ligger på minus känns mer eller mindre standard. samtidigt hejjar jag på augusti och telefontiden med läkaren som jag har då. 

visserligen satte regnet stopp för min cykeltur till willys. men det löste sig illa kvickt; det blir att åka och handla med bilen, mamma, moster och barnen istället. köpa kaktusjuice, müsli, yoghurt och energidryck. och en näve kattgodis förstås. eventuellt lyxa till det och köpa en dvd-film eller två och ha filmkväll hela natten och morgonen.

nu ta en försenad klockan 12.00-medicin och en tidig klockan 16.00-medicin. sedan öppna en white tiger och tända en cigarett eller två på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

OK, vad skönt, det har varit så krångligt med
blogg.se fram och tillbaka...
Jag mår väl skapligt så att säga.
Hur mår du den här kvällen?

2012-07-29 @ 21:50:23
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0