wip: regnbågsfärgad sjal.


jag har börjat uppfylla mitt nyårslöfte. köpte ett fantastiskt regnbågsfärgat garn idag och har
så smått börjat sticka på en sjal. och jag har redan tusen idéer i huvudet. 



min rygg är elak. men jag åkte till socialträningsgruppen och vi tog en långsam och kort promenad och sedan avslutade vi dagen med att fika kaffe och semla. helt klart värt det.

tanken är väl att jag ska komma i säng tidigt ikväll. men jag känner mig rörig och rastlös. ingen ro i tankarna överhuvudtaget. en kopp te och fram med stickorna och garnet. god kväll.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

åh fina du. kommer bli en jätte fin sjal om du frågar mig :) hade själv en del nyårslöften vilket jag inte spräckt ännu & är glad för det, men får se hur länge min glädje varar.

2012-01-20 @ 17:38:44
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0