åh. jösses.


har spenderat nästan hela dagen hemma hos fina moster och älsklingsbarnen. kärlek.

i morgon västervik och socialträningsgruppen. torsdag psykologen och fredag västervik igen. hej och hå. jag ska försöka komma i säng i tid ikväll. men det har blivit svårt att somna. igen. att sömnen aldrig vill mig väl. men jag behöver inte ge mig iväg förrän klockan 11.30 i morgon. så även utan sömn ska det nog gå. jag tänker åtminstone avsluta kvällen med en varm och lugnande dusch. och alldeles strax kvällsmediciner.

i morgon även telefontid med läkaren och jag ska be om ångestdämpande som behovs-
medicin. allting närmar sig botten och åarna svämmar över. det kan inte fortsätta såhär. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0