allt och ingenting.


jag pendlar mellan livsglädje och en evig trötthet. fastnar liksom i allt och ingenting.

i morgon måndag och psykologtid i grannstaden. och förhoppningsvis kommer mitt paket från lush. och till apoteket för att hämta ut mediciner. en burk med 100 stycken truxal räcker i tio dagar. helt meningslöst.

sedan har jag slutat med mina seroquel. på egen hand. struntade helt enkelt i vad läkaren sa. den funkade enbart möjligtvis litegrann som stämningsstabilserande. ska be om en telefontid med läkaren. och då be om en ordentlig sömnmedicin och eventuellt en annan stämningsstabiliserande som inte har viktökning som vanlig biverkning.

nu lite mer gott kaffe med mjölk. och en mentholcigarett eller två på vårsoliga balkongen.

och tack för alla kommentarer. det gör det värt att skriva om allt och ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0