och vilken läkare talar sanning.


nu sover jag tre och en halv timme varje natt. min ordinarie läkare säger absolut inte mer än två circadin till natten. helst bara en. den tillfälliga akutläkaren jag träffade i mitten av augusti sa: du kan ta upp till fem tabletter. och även om jag skulle ta fler än två, så skulle det betyda att jag inte kommer ha tabletter så att det räcker mellan gångerna då jag får hämta ut på apoteket. eftersom min nuvarande läkare har ändrat ordninationen. lovely.

men jag tänker att jag knatar på med två tabletter åtminstone veckan ut. blir inte sömnen bättre struntar jag i dem. jag orkar inte hålla på och trycka i mig konstigheter hit och dit. nu är ju visserligen circadin/melatonin vårat naturliga sömnhormon - men ändå.

katterna envisas med att jaga getingar i köksfönstret och jag har inte ens druckit en kopp kaffe på hela dagen. och då har jag varit vaken sedan klockan 02.35. så det blir kaffe härnäst och eventuellt lite mat i magen. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Men vet läkarna vad KOMMUNIKATION betyder!!! Vad trött man blir. Hoppas sömnen kan bli vår vän snart

2012-08-29 @ 17:03:53
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0