klockan är 07.14 och siri gör mig sällskap i soffan.


och där kom morgonen. jag vet inte riktigt hur det gick till. men med hjälp av litervis med kaffe, snus och kattsällskap går väl det mesta an antar jag. jag är inte längre något trött. inte ens en millimeter. visst - lite långsam i tankarna. 

nu väntar jag på att klockan ska bli runt 09.00, så att jag kan sätta igång med städningen. vet inte riktigt hur tidigt en bör starta dammsugaren en vardagsmorgon. men jag tänker att klockan 09.00 är mer än okej. mitt hus verkar inte vara särskilt lyhört heller (eller så är det bara jag som har väldigt tystlåtna grannar).

och mellan nu och dammsugningen ska jag få i mig mer kaffe och en hög morgonmediciner. 

Kommentarer
Postat av: Victoria

09 är en okej tid tycker jag!

Kram <3

2012-08-28 @ 09:10:27
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Lo

Tungt att du inte får sova! Önskar att du fick nåt som verkligen fick dej att bli trött och sova fler timmar. Jag provade Remeron en period och den blev jag väldigt trött av. Men den hade flera biverkningar för mej som gul hud, viktuppgång och att man svettades mycket på natten. ingen hit.

Kram till dej!

Svar: aaa, det är så typiskt med alla dessa biverkningar. :/ en blir ju knäpp totalt av att inte få sova.
hoppas du har det bra. kram. <3

2012-08-28 @ 15:18:25
Postat av: Sara - om en bipolär mammas vardag

jag skulle lätt ha kunnat börja vid 08 en vardag. Så 9 låter helt okej :)

Svar: ja, jag tänkte också först klockan 08.00. det måste väl vara okej en vardag liksom? :)

2012-08-29 @ 11:29:29
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0