hej helgen.


och på något vänster lyckades jag vända på dygnet. tappade bort sömnen under natten och sedan slocknande jag som ett fyllo och sov flera timmar i sträck - på eftermiddagen. jag har varit hemma hos vännen på kaffe och middag. hängt med frank och elliott, rottweilern och kattungen. och sedan cyklade jag hem i duggregnet.

nu hemma igen. hemma hos favoritdamerna. och jag upptäckte först i kväll att min fredskalla har fått en knopp. de får sådana fina vita (finns röda också har jag för mig) blommor. nästan-blommor, kan en väl kalla det kanske. 

i morgon är det tvättstugan som gäller. skönt att få det gjort. men nu kvällsmediciner. sedan cigarett på balkongen och eventuellt lite dålig fredagstv. we were born to die.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ibland är det oundvikligt att somna på eftermiddagen när man varit vaken hela natten. Kroppen bara skriker efter sömn. Jag själv sov ända till fyra på eftermiddagen idag - vi kanske kommer nattvaka båda två inatt? *suck* Hejdå normala dygnsrytm...

Kram till dig <3

Svar: ja. och nu tänker jag att det är lika bra att ta vara på den sömnen som går att fånga. vare sig det är på natten eller mitt på dagen. annars blir en bra mer koko, och det är liksom inte värt det.
ja. risken finns ju att vi båda två blir utan sömn inatt. hm.
vad brukar du sysselsätta dig med under vakennätter?

<3

2012-08-31 @ 22:43:01
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Victoria

Jag brukar leta nya bloggar, och läsa knäppa inlägg på Flashback som får mig att skratta =) Ladda hem radiodokumentärer och lyssna på i mp3:n, eller nån bra ljudbok. Ta fram lite pyssel och knåpa med. Klappa ett marsvin...
Sånt brukar jag göra =)

Svar: åhå. radiodokumentär! det ska jag absolut testa! superbra tips. tack! <3

2012-09-03 @ 13:10:29
URL: http://morkradd.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0