aldrig någonsin.


dagarna flyter in i varandra och nätterna är fula. i morse hade jag telefontid med kuratorn. hon ville ringa innan helgen för att höra hur veckan varit so far. och sedan har vi tid som vanligt på måndag. jag har blivit uppsatt på akutlistan för läkartid = de ringer mig så fort de får en avbokad tid. sedan i slutet på månaden har jag telefontid med min ordinarie läkare, som har semester nu.

jag undrar jag om någonting någonsin kommer bli annorlunda. ändå skrämmer inte framtiden längre. jag har fått fatt på någonting som kan bli verklighet. samtidigt vill jag inte att ni litar på ett ord jag skriver. mitt mående pendlar likt vädret i april. i denna sekund njuter jag av det stilla regnet utanför och planerar för en cigarett på balkongen. en annan sekund tidigt i morse var allt annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej Jackie. Känner igen mej i det att pendla så mycket. Ibland se det lilla och tycka att livet är OK, när ångesten och annat håller sej borta. Sedan bara trilla rakt ner i avgrunden.
Tänker att bara att ana att man fått fatt i något bra är positivt. Sen är ju livet som det är för oss.. men jag önskar att mycket bra kommer din väg. <3

Svar: ja, men jag håller med dig om att att det är positivt och färgglatt att bara ana något bra. det räcker gott och väl, det pushar en framåt och uppåt. möjligtvis i en otroligt långsam takt. men ingen behöver ha bråttom med att leva, egentligen.
jag hoppas att din vecka har varit bra och att din helg blir ännu bättre! <3

2012-08-10 @ 15:15:26
Postat av: Eriiza

Hej, hur är det med dig?

2012-08-10 @ 21:15:46
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Håller med både dig och Lo. Humöret, viljan att leva, pendlar drastiskt.
Hoppas att du får en läkartid inom kortast möjliga tid, och att hen kan hjälpa dig.
Hoppas också att du kan få några timmars sömn inatt, iallafall.
Kram <3

2012-08-11 @ 00:05:47
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: hemul

du beskriver känslor så jävla bra! <3

Svar: <3

2012-08-11 @ 02:03:20
URL: http://psykisktinstabil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0