i wanna dance with somebody.


nu för tiden är det ett helvete att ta morgonmedicinerna; järntabletterna smakar och luktar så illa, jag håller på att spy av dem. och mina arketis (paroxetin) smulas sönder i munnen och smakar som lösningsmedel luktar. jag står och hulkar av äckel.

ska be läkaren byta ut mina paroxetin och truxal mot mediciner som inte sänker ämnesomsättningen/har viktökning som biverkning. inte bara av snygghetsskäl - min rygg tar stryk av extravikten och jag mår inte direkt bättre av att ha en kropp jag inte känner igen mig i. och så snart jag har fått bukt på blodbristen och yrseln blir det promenader i skogen bakom huset. för att få upp konditionen och orken igen. jag saknar en kropp som fungerar. 

annars dricker jag gott kaffe och snusar. lyssnar på radio och peppar inför en sen kväll i tvättstugan. det blir ingen städning i dag - jag tar det i morgon istället.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Vill också ha BRA, FUNGERANDE meds som inte har viktuppgång som biverkan.. men verkar ju fasen inte finnas några :((((

2012-04-28 @ 15:55:08
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0