and soldiers bleed.


dagen är snart slut. och det har varit en bra dag. ångesten har hållt sig utanför mina gränser och inte utmanat ödet. hos veterinären gick det bara bra och ni blir det att vänta på provsvaren.

hann med en snabb runda på second hand i grannstaden och hittade två my little ponys. det var evigheter sedan jag hittade några på loppis - så det var liksom på tiden. de ska tvättas och fixas i svans och man. och sedan ställas bland de andra i samlingen. en hade jag sedan innan - men den jag hittade i dag funkar som en upgrade. 

köpte mig en liten radio på netto och kan nu lyssna på alla bra radioprogram som jag annars alltid missar. och den nyöppnade frisörsalongen sålde tangle teezers så jag kikade in där och köpte mig en rosa. den är mer än fantastisk.

i morgon möte med min handläggare på försäkringskassan. vi ska diskutera den flyktiga framtiden och eventuell praktik/sysselsättning. men nu kaffe och cigarett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0