18.43


det sista psykologsamtalet i dag och jag hade ingenting att säga. jag satt knäpptyst och tänkte på annat. trött som ett as och höll på att somna. det kändes inte så vemodigt som jag trodde att det kanske skulle göra. jag drömde mig bort och hem till sängen istället.

jag är nästan nyvaken och ska strax ordna med ett glas kallt vatten och en mugg med varmt kaffe. katterna är nyvakna de också och de ska få lite godis. mest för att de är så jävla söta.

i morgon träffa kärleken och sedan arbetsterapeuten. alltså en heldag i staden vid havet.

ångesten släppte taget om mig. antagligen för att jag tillät mig själv att sova några timmar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad händer nu? Varför var det sista psykologsamtalet?

2012-04-02 @ 19:06:54
URL: http://missmanic.se
Postat av: Jackie - Livet med mina egna ord

sv; min psykolog har sagt upp sig och därför var det sista samtalet.

mottagningen ska höra av sig till om cirka fyra veckor och så ska vi komma överens om hur jag vill fortsätta. antingen fortsätta med "vanlig" samtalsterapi som jag haft innan eller antingen dbt eller kbt. det är tydligen upp till mig. så vi får se vad som händer framöver.

2012-04-02 @ 19:39:44
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: Lo

Vad skönt att du fick sova lite. Det kan ju göra under mot envis ångest.

Söta katter förtjänar godis hela tiden. ;-)

2012-04-02 @ 19:55:17
Postat av: anjelica

Då tycker jag du ska tillåta dig själv att sova lite mera!! :)

2012-04-03 @ 20:39:24
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0