06.10


och morgonen blev ljus. de tända ljusen tappade sin magi när himlen fick färg.

jag dricker mitt kaffe och varvar med att skriva ner tankarna i skrivblocken. inga tankar för världen. tankar som jag håller för mig själv och de osynliga som läser. kaffet smakar bra och det gör även mentholcigaretterna på den regnfuktiga balkongen.

föräldrarnas katt kosmos har fortfarande ett elakt sår på huvudet - så det blir att ringa veterinären igen klockan 08.00. han behöver undersökas ordentligt. jag tänker att de bör ta en biopsi på såret. han har ätit kortisontabletter i över två veckor och fortfarande ingen förbättring.

jag tänker ta morgonmedicinen alldeles strax. klockan är egentligen för tidigt - men jag behöver mina truxal och håller tummarna för att de ska ha någon effekt. jag tycker att de blir lamare och lamare ju längre jag äter dem. det blir att ringa öppenpsyk i dag och boka en läkartid. jag tänker agera innan jag faller. och även fråga om väntetider och lediga psykologer.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Vad har hänt med katten Kosmos :(?



Bra att du ringer öppenvården så att du inte blir sämre pga ingen effekt av medsen!



Önskar dig en bra dag <3

2012-04-10 @ 08:23:12
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0