hårfix och kattkärlek.


äntligen har jag tagit tag i det dassiga håret. jag har precis blekt det (med blekningen ultrablond xtra; ett under att håret fortfarande sitter fast i hårbotten) och så fort håret har torkat kladdar jag i den röda färgen. och förhoppningsvis finns ekonomi för en klippning i början på november.

kalaset gick bra. men jag gick hem tidigare. kände att jag behövde utrymme och ensamtid. koncentrationen försvann och jag började sväva iväg in i min inre verklighet. och då är det skönt att kunna gå hem och bara vara. älskade sirikatten sitter på balkongbordet och spanar. hon är den finaste och tryggaste. och jag funderar på en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0