hemma igen.


dagen har varit som en berg- och dalbana. men mestadels lugn. och mitt i allt träffade jag på anna. det var fint. och det var sista gången på aktivitetsgruppen idag. jag slutar där och börjar i socialträningsgruppen istället. och den börjar på fredag. och sen fortsätter det med två tillfällen i veckan. alldeles lagom faktiskt.

jag har precis kommit hem och landat i soffan. har inte ätit något på hela dagen. men jag har inte fokus nog till att ordna med mat. det får bli snus och bubbelvatten. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

dina kommentarer gör mig sådär peppad verkligen!

2011-11-01 @ 16:19:01
URL: http://emmautanh.blogspot.com
Postat av: ninja

åh det börjar redan på fredag. kommer tänka på dig då och hålla tummarna hårt!



puus

2011-11-02 @ 07:05:50
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det var mys att träffa dig med ^^ Nu längtar jag bara tills på Fredag då vi kan prata utan att behöva stressa :) KRAM

2011-11-02 @ 07:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0