faktiskt.


det är inte utan sorg. för det som började som en evighet är nu över. 

senare ikväll får det bli ett varmt och bubbligt bad. för att lugna de oroliga tankarna och flirta med den onda ryggen. i morgon finns ingenting på schemat och jag hoppas därför på sovmorgon. åtminstone till klockan 08.30. kan bli så att jag cyklar till apoteket och konsum. om orken finns. jag behöver hämta ut mediciner och kolla fraktkostnaden på ett paket som ska skickas. ingenting brådskande. men det är skönt att få saker gjorda. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lo

Håller med dej, det är fint att få saker gjorda.

Att ha gjort dem innan sista minuten, så känner jag mej duktig. Att man i alla fall orkar med lite grann.



Hoppas din dag blir bra

2011-11-02 @ 09:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0