21.35


det lugnar alltid litegrann att ta en varm dusch på kvällen. innan sängdags. nu luktar jag granatäpple och håret fick en omgång med hårinpackningen från the body shop.

jag har loppis-abstinens och dagdrömmer om vackra tyger, plåtburkar, my little ponys och böcker. någon dag snart får jag ta en loppistur. jag är nästintill tvungen faktiskt.

allting annat kryper under huden och ger mig ångest. ovärt. att han bor under badkaret är svårt att förklara. jag hör ju hur sinnes det låter. men det är mer en bestämd känsla. en känsla som jag inte kan sluta låtsas om. det är verkligheten och den kan ingen förklara med vackra ord. det är en ful verklighet vi lever i. inte konstigt att vi är miljontals som är redo varje dag att lämna den. vad är det som håller oss kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark! Du klarar så mycket. Kram <3

2011-11-06 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0