high like a helium balloon.


jag gör viktiga val och jag gör det medvetet. jag tänker inte bara tacka och ta emot. nu tänker jag välja och vraka. det som inte passar - det spolas ner.
kan hända att jag inte ser någon framtid. men om den kommer - då tänker jag spendera den med människor som betyder. ni är de enda som är värda en plats här hemma hos mig. jag lämnar de destruktiva människorna i det pissluktande trapphuset.
jag kommer möta er, säkert dagligen, men jag tänker låtsas som om att ni inte finns.

Kommentarer
Postat av: Maria

Om jag fattar detta inlägg rätt så älskar jag det!

Lämna människor som inte är bra för dig!



Kramas

2011-05-12 @ 22:25:23
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0