da-da-dam.


puh. jag är helt slut - både fysiskt och psykiskt.
har varit iväg med nicole och frank. en heldag med affärer och lite fikastopp. det har varit skönt att hålla igång hela tiden och faktiskt "öva" på att vara hemifrån. har haft det så fint - så jag har inte tänkt på något dåligt överhuvudtaget. det har liksom inte fått plats - helt fantastiskt!

och nu när jag är hemma så har jag ingen ork till att rota i mörkret. jag dricker mitt kaffe och trivs med vardagen. självklart är det alltid guld att komma hem till sirikatten. hon är fanimej det finaste jag har. älskade lilla katten. hon ligger utslagen på skrivbordet - hon har busat runt här hemma. och jag njuter. livet kan faktiskt vara min vän.

jag hoppas på att sömnen gör mig sällskap i natt. skulle verkligen behöva det - annars kommer mörkret ifatt mig. orka.
jag ska till torget en snabbis med mamma i morgon - tänker att jag skulle köpa mig några penséer och ha på balkongen. tänker antingen ljusblå, orange eller lila. vi får se.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar, älskar, älskar din blogg!!!

Den ger mig sån styrka och hopp för framtiden!

Det du skriver, om dina fröer och blommor gör mig glad!

Jag hoppas Verkligen jag får lägenhet med balkong, annars flyttar jag till din balkong ;p

2011-05-19 @ 22:22:22
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Mariesan

Vad skönt och vara hemifrån och inte ha plats för alla dåliga tankar sånt behövs ibland! Hoppas du lyckades sova till slut. Fast det kanske var i andra inlägget du skrev om det kom jag på nu.Är lite virrig för jag glömt äta. men KRAAM på dig och hoppas du får en fin fredag!<3

2011-05-20 @ 11:38:09
URL: http://medlivetsomnsats.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0