söndagsångest.


uh. den här dagen tycks aldrig börja. jag har noll energi och absolut ingen pepp. som tur är så har jag inga måsten idag. det skulle väl vara att orka ta tag i disken då.
jag vandrar mellan sängen och soffan. men rastlösheten följer efter mig och jag får ingen ro. kan inte koncentrera mig på att läsa och i huvudet är det aldrig tyst.
jag försöker att tänka konstruktivt och se det positiva i det lilla. men kläderna sitter dåligt och ögonen är så svullna. jag tänker på onda saker och i bröstet hugger paniken djupa hål.

men jag älskar att sirikatten fullständigt skiter i min ångest. hon lever rövare som vanligt. alla mattor ligger i högar och hon gör allt som hon inte får. fina siri. bättre än ångestdämpande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0