simone de beauvoirs hjärta.


det blir en hemma-dag. alltså inget besök hemma hos nicole och frank. suck. det är monstermensen som stoppar mig - jag får springa på toa stup i kvarten. och självklart hittar jag inte min menskopp. så jag får använda vanliga bindor - och de håller inte hela vägen märker jag. borde väl snarare ha en hink mellan benen. jag hoppas på att mensen lugnar ner sig snart - så att jag kan lämna lägenheten utan att bli nerblodad.

jag läste ut francys evangelium (av amanda lind) igår och jag väntar spänt på att francys testamente ska ges ut i pocket. hela idén om en brud som styr undre världen och maffian ger mig kalla kårar. så jävla underbart. jag vill gifta mig med francy. jag tror att hon finns - hon måste finnas.

och självklart är jag alldeles för rörig i huvudet för att palla välja ut en ny bok att läsa. jag får alltid sån beslutsångest när det är dags att påbörja en ny bok. finns ju så många att välja på - har typ miljoner olästa böcker här hemma. fy fan - jag är så tragisk. hur svårt kan det vara på en skala att välja ut en bok - uäh.

så - därför måste jag bestämma mig för en bok NU.

...

och det blir; simone de beauvoirs hjärta av ann-marie ljungberg. så där. ingen återvändo.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig ditt lilla mensmonster!

Håhåjaja vad jag känner igen det med att inte kunna lämna toaletten med max en radie på tio meter!

Det suger verkligen!!



sen blev jag nyfiken på menskoppen, jag såg en sån för flera år sedan men har inte köpt den än.

Är det svårt att få den att sitta bra direkt eller är det lite pyssel?

Hur funkar det på slutet när man inte blöder lika mycket?



Jag är sjukt nyfiken på den..

2011-06-14 @ 18:25:30
URL: http://yamas79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0