livet - en picknick med taggtråd i röven.


gick till moster en snabbis. mamma skulle dit - så jag gick dit för att hämta min nya tygkasse. mamma och jag beställde varsin tygkasse med 50-tals-porslins-jättesnygga-mönstret picknick av marianne westman. tygkassen görs i nytryck av almedahls och jag älskar den.


annars så rinner mensen konstant ut ur min fitta. jag har knappt varit med om dess make innan. det är helt otroligt. det bara pumpar ut blod. och ja - det är ungefär lika roligt som det låter. buhu. en koffeinfri kaffe och lite soffhäng. sen får det bli sängen, boken, katten och snuset. i vanlig ordning.

jag hoppas på lugna drömmar och en balanserad sömn i natt. jag är helt slut och kommer kollapsa om det inte blir lite ordning på vardagen. idag har jag varje minut varit nära ett sammanbrott - jag är så handikappande orkeslös. och ångesten har kunnat härja fritt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillade väskan starkt! jag älskar väskor, kan ha hur många som helst!!

2011-06-14 @ 13:09:52
URL: http://yamas79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0