14.15


nu är håret färgat. satsade safe på mörkbrunt den här gången. då slipper jag utväxt och kan enbart irritera mig på min nuvarande icke-frisyr. suck. borde ringa frisör och boka klipptid. tanken var ju att jag skulle ha någon slags frisyr nuförtiden. och just nu - icke.

det är inte lika mulet i tankarna längre. jag känner mig någorlunda pigg och kan tänka klart. kan vara så att det är allt kaffe som gjort susen. tack kaffet isåfall. jag har precis svalt klockan 14.00-lyrican och hoppas på underverk. lär få vänta i evigheter.

och ja - nog är jag lite bitter idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men ack så fantastisk! Jag borde nog också ta mig till frissan med min lustiga kalufs. Tidigare mohawk som växt lite åt alla håll med virvlar och lockar.

Jag hejar på dig fina! Du är bäst!



Ett ton kärlek! <3

2011-06-28 @ 19:58:18
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0