14.07


och den här dagen kommer aldrig igång. men det gör mig inte särskilt mycket. tanken är faktiskt att jag ska ta det lugnt idag. jag behöver ladda batterierna och hinna ifatt orken och motivationen. jag dricker mitt viol-te (med mjölk och viol-honung) och försöker att inte tänka för mycket. det är skönt att bara vara och ha tankeverksamheten i viloläge.

vädret växlar mellan mörka moln och solsken. jag önskar i smyg att åskan ska nå hit. då ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av väderkaoset. kanske läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

vilken blomam nedanför, häftig.



Viol te mums det låter gott.



Nu hoppas jag att d kan må 100% bra resten av sommaren.



Många kramar

2011-06-25 @ 17:09:29
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0