några vackra dagar.


har inte haft en endaste tanke på att blogga de senaste dagarna. på gott och ont antar jag.
jag har haft besök här hemma; arlene har bott här några dagar. så fantastiskt fint.

nyårsafton: middag och prat här hemma tillsammans med sirikatten, arlene och nicole. ett av mina finaste nyårsfirande någonsin. jag tryckte i mig tio stycken alkoholfria carlsberg och nog blev jag lite skenfull. faktiskt ganska härligt.
finaste systrarna åkte båda två härifrån runt klockan 13.30. sen dess har jag inte gjort särskilt mycket. plockat undan i lägenheten. bytt lakan i sängen och sorterat lite tvätt inför tvättpasset imorgon.
var hemma hos föräldrarna en stund också. fick i mig lite mat och mamma hade köpt en bok till mig. yey!

känns skönt med en ensamdag imorgon. sen börjar ju veckorutinerna igen. samma gamla.
men nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta ha ångest över fetkroppen. hellre den ångesten än äckelgubbe-ångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0