a very lush morning.


orolig sömn eller ingen alls. natten har var kaotisk och icke lugn. men nu är jag vaken på riktigt och ska alldeles strax göra en kopp kaffe och ta några bloss på balkongen. och det blir ingen socialträningsgrupp idag. jag är krasslig och allmänt opepp. ångest och impulserna.

och jag funderar på att ta ett bad och testa någon av mina badbomber från lush. jag köpte think pink och keep it fluffy orange. de luktar underbart och precis som alla lush's produkter ser de ut som konstverk. och jag köpte även en bit tvål. deras jultvål candy cane soap och den luktar verkligen polkagris. men som sagt; en kopp kaffe och några bloss.



Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Åh, den röd vita ser riktigt läcker ut.

2011-12-16 @ 12:01:15
URL: http://vanjavit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0