hm.


dagen fortsätter i ett lugn som tog mig med storm. jag dricker mitt kaffe och har hängt
upp blöt tvätt på tork. jag fick små handdukar till ansiktet av mamma i födelsedagspresent.
de ska bara torka - sedan har jag mina egna no 'poo-handdukar till ansiktet.

flera sår är smått infekterade och jag har svårt att låta dem vara. jag trycker och petar.

jag har svårt att bestämma mig för om jag orkar psykolog i morgon. psykiskt orkar jag aldrig rota i eländet. men nu med den envisa förkylningen plus feber är jag mer opepp än vanligt. och det är snart juluppehåll. så det vore tryggt att ha ett samtal innan långa julhelgen. visserligen. och sedan på onsdag är det julavslutning med socialträningsgruppen. puh.

Kommentarer
Postat av: ninja

ger en liten öm puss på såren och hoppas de läker fort!

2011-12-20 @ 06:51:30
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0