hej hemma.


precis hemkommen från kalmar. jag och mamma har gjort clas ohlsons, the body shop, indiska, second hand och ikea. och faktiskt har jag inte handlat för mer än femhundra kronor. det gäller att hålla sig till budgeten. och jag fick själv välja ut julklappar på the body shop. plus att jag hade en rabattkupong som gjorde att jag fick en vara gratis. så tack mamma och tack the body shops kundklubb.

jag är slut i hela min varelse. fötterna och ryggen värker. huvudet känns som en ballong. jag tänker alldeles strax göra en kopp kaffe storlek xl. jag köpte en fantastiskt stor och vacker mugg på indiska. med en fin påfågel på. och det blir att lägga sig tidigt ikväll. jag har sömn att ta igen och i morgon är det tvättstugan som gäller. hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Lo

Påfåglar betyder lycka för mej. :)

Kul att du shoppat runt lite!



Hoppas du mår bättre snart. Känner igen mej i avgrunden som alltid verkar vänta. :(

Hoppas verkligen att du vaknar upp till en bättre dag.

2011-12-03 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0