tack för idag.


är alldeles varm i ansiktet - det är nog dagens sol. men det känns helt fantastiskt och jag är skönt trött i både kropp och huvud. jag hoppas på bra sömn i natt - för en gångs skull. då kommer jag fortsätta med att lämna lägenheten. det finns ju inget att förlora. det vet jag mycket väl - där innerst inne.
kvällen tänker jag avsluta med att ta ett bad och inviga min nya rosa bubbelbit från lush. och jag vet - det är ett jävla tjat om det där lush.
sen ta katten under armen och bädda ner mig i sängen. tillsammans med boken och en god snus under läppen. det kan inte bli bättre nästan.



Kommentarer
Postat av: Emelie - Om att vara psykiskt sjuk i väntan på vård

Hej Jackie, tack för din kommentar - den värmde :)

Härligt att du haft en bra dag, det gillas! Många kramar!

2011-04-11 @ 22:24:37
URL: http://emelietown.blogspot.com
Postat av: hanna

kan du inte skriva vilka böcker du läser?

2011-04-13 @ 00:49:06
Postat av: Jackie

hanna: på höger sida - precis under min profilbild står det vilken/vilka böcker jag läser just nu.

<3

2011-04-13 @ 05:52:46
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0