sen en tid tillbaka.


har haft nicole här över natten. igår blev det film prat och mycket skratt. fantastiskt. sånt som passar ihop med hösten. som sommaren.
nu har jag precis torkat efter ett långt bad. massor av bubblor och läsa skräcknoveller. en fin kombination. men jag hostar förjävligt. rökte några cigaretter för mycket igår. plus förkylning.

det är mycket som rör sig i huvudet.
det här med att vara "sjuk". jag tröttnar ihjäl på att inte få den hjälp som jag vill ha. inga öron som lyssnar och inga beslut som tas. jag känner mig så jävla liten.
tack alla vänner och tack familjen. ni som stannade kvar. ni som fortfarande inte tvekar en sekund.
och tack ni som väljer att inte bli rädda. ni som vill vara en del av mig och mitt.

var du än befinner dig har du en famn för mig.


Kommentarer
Postat av: Josefine R

♥♥♥♥♥

2010-10-25 @ 06:47:25
Postat av: Maria

kärlek till dig ♥

2010-10-25 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0