spring i benen.


vill sova. orkar inte göra den här dagen något längre. jag vill att den ska vara slut nu. så att jag kan sova och så att det blir imorgon nu.
alldeles för rastlös för att läsa. noll koncentrationsförmåga. ligger bara och vrider och vänder mig i sängen. huvudet sprängs av tankar.
vet inte om det är ångest ens. är inte säker på om en lyrica skulle hjälpa mot det här. plus att jag tog två lyrica runt halv nio-tiden. de borde verka nu.
tankarna vill inte tystna. de tjatar högt. lämnar mig inte ifred.
jag blir galen av såna här kvällar /nätter. jag kan inte hantera dem. inte alls. spontant vill jag dricka alkohol ta tabletter eller skada mig. det är de metoderna jag har använt mig av innan.
men nu vägrar jag falla. jag ska hitta andra knep. men frustrerande att inte veta vad jag ska göra för att få tyst. för att kunna sova.
så att det blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0