22.04


åh. alla fördomar. alla snåla människor som bara tittar rakt fram. inte en endaste liten blick ner i diket på vägen fram.
ni missar så otroligt mycket. jag vill nog påstå att ni missar mycket av livet självt. snälla. stanna upp, titta er omkring. berika er och upptäck något nytt.

grannen har tydligen fått stryk. och undrar om det är jag som har "hyrt in" en kille att göra det. haha. ska en skratta eller gråta.
jag väljer att inte svara på smset. jag vägrar. finns ingen anledning. han har visat sitt rätta jag. och det spyr jag på. ärligt.

annars - ingenting.
somnade i mammas säng med kosmos (ja - födelsedagskatten) på magen. sov bort några timmar. välbehövligt.
jag är fortfarande trött. så jag ska snart stänga ner här och hoppa i säng. börja läsa i en ny bok. har dock inte bestämt mig för vilken det blir. jag har ett par olästa böcker i bokhyllan. fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0