semester.


det har hänt fruktansvärt mycket i mitt liv den senaste månaden. det är knappt så att jag själv hänger med. men mitt i allt elände med lpt och extravak - så fann jag något vackert. hemma är livet grått och tungt, färgglatt och svävande. men det är här i väggarna det ligger döda gubbar begravna. nu är det sommaruppehåll med psykologen på psyk och aktivitetsgruppen på psykrehab. har några gånger kvar hos kuratorn på öppenvården. sedan anländer den där semestern. jag har redan haft min semester. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag gillar det vackra ♥ du förtjänar allt som är vackert!!

Svar: <3 <3 <3
jag gillar dig! och tack, tack för allt - tack för att du finns där.
Jackie

2013-07-04 @ 09:14:50
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0