players only love you when they are playing.


och hurra. dagen bara försvann i ett nafs. sådant gillar vi. då hinner jag inte med ältandet. men det är en bra dag för övrigt. en smått irriterande huvudvärk bara - men det botar jag med hjälp av aloe vera-rökelse, snus och bastille.

vi spelade fia med knuff (avancerad grupp jag går i. haha.) på aktivitetsgruppen och jag kom tvåa. jag hade de blåa plupparna och tror att det var därför jag inte vann. det är inte min färg. men jag vart på toaletten när de andra valde färgerna. so what to do.

efter klockan 17.00 serveras det inget koffeinkaffe här hemma (för att liksom markera för sömnproblemen att jag är för sömn), så jag ska skynda mig och ta en kaffe nu. plus några cigaretter på balkongen.

annars har jag fått saker gjorda i dag och det känns alltid sådär härligt fint. underbara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0