siri, soffan och selma vs. vattenskålen.


inget illamående på hela dagen. hejja. men nu börjar elstötarna och jag hatar abstinens-
besvär. jag har dock läst att sätta ut paroxetin är bland det värsta en kan gå igenom. jag läste om en som under tre år hade satt ut den för att slippa de hemska utsättningssymptomen. men jag tänker inte ge mig och elstötarna är så vanliga att jag vid det här laget är van.

annars har dagen varit fin. lite rastlös och stillastående. men orken finns inte riktigt där. jag har mest umgåtts med siri som under nästan hela dagen har velat ligga bredvid mig i soffan. fina sirikatten. selma har mest levt rövare. bl.a. har hon lekt med vattenskålen vilket resulterade i vatten över hela golvet.

i morgon ska jag på allvar ta tag i städningen och på onsdag blir det äntligen läkarsamtal.

Kommentarer
Postat av: Ninja

<I>"och elstötarna är så vanliga att jag vid det här laget är van."</I>



något ingen skapelse bör behöva nämna i samma sammanhang som ordet 'van'.

2012-05-15 @ 10:43:58
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0