euphoria.


kvällen försvann och det blev natt. ingen trötthet så långt ögat kan nå. men ingen ork heller. och mitt i all esc-förvirring mms:ade jag en bild på min katter till en random brud i telefonboken. varsågod - jag hoppas att bilden uppskattas.

jag har ingen mjölk hemma - annars hade jag gjort en kaffe och njutit av tusen cigg ute på fantastiskt svala balkongen. men det får bli ett glas saft och kvällsmedicinerna istället. har den senaste tiden blivit dålig på att ta mina mediciner som jag ska. har liksom inte orkat. plus att jag är trött på att knapra piller. faktiskt är jag trött på det mesta.

det ska kännas att en lever - som en dam sa till mig när jag fick en tung resväska i huvudet när jag satt på tåget mot lund. tur att katterna är vakna med mig. det finaste nattsällskapet.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 20:27:01
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0