23.12


och kvällen bara försvann. skönt det. dagen har varit ynklig och eländig. känner mig inte alls på topp. jag väntar väntar väntar på tröttheten - men den vill inte komma. sömnen lockar.

började med nya ssri-preparat i dag och hoppas att de ska få ordning på kaoset. jag vill hitta stabilitet och lugn. jag tror att jag öppnade mig lite för mycket för samtalsterapeuten i dag. såg att hon skyndade till läkarens rum efter vårt samtal och jag nojjar och tror att hon tänkte skvallra. så mycket för den tilliten. men nej. jag gilla eva-lis. men jag gillar inte mig själv.

ett glas hallonsaft, en cigarett och två zopiklon - sedan får det bli sängen. god natt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jag gillar dig! mycket! (och det gör Franken oxå!) <3

2012-05-26 @ 01:06:55
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/
Postat av: anjelica

Vad har du börjat med för någon nu? Kram <3

2012-05-27 @ 22:46:32
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0